Кицишина Неля Анатоліївна -учитель світової літератури, російської мови, художньої культури та основ здоров’я Тиврівського ліцею-інтернату поглибленої підготовки в галузі науки.
Педагогічний стаж роботи : з 1994 року (19 років)
Робота в Тиврівському ліцеї: з 1999 року
Кваліфікаційна категорія: вища категорія
Нагороди та відзнаки: грамоти відділу освіти Тиврівської райдержадміністрації
Педагогічне кредо: :« Немає щасливішої долі, коли людина з твоїх рук, учителю, іде у світ, на краплю світ людніє…»
Життєвий опис:Кицишина Неля Анатоліївна народилася 12 травня 1972 року в смт. Тиврів Тиврівського району Вінницької області. Навчалася в Тиврівській СЗОШ І-ІІІ ступенів, яку закінчила в 1989 році із золотою медаллю. В 1989 році вступила на І курс філологічного факультету Вінницького державного педагогічного інституту ім. М.Коцюбинського , який закінчила в 1994 році. Педагогічну діяльність розпочала в Тиврівській СЗОШ І-ІІІ ст. з 1994 р. на посаді вихователя групи продовженого дня.
З 1996 р працювала . в Колюхівській ЗОШ І-ІІ ступенів учителем світової літератури та російської мови, а з 1999 р працює в Тиврівському ліцеї-інтернаті поглибленої підготовки в галузі науки вчителем світової літератури, російської мови, основ здоров’я та художньої культури.
Особисті дані: одружена, має доньку-Кицишину Олену Сергіївну, яка закінчила Тиврівський ліцей в 2010 році із золотою медаллю, в даний час є студенткою ІІІ курсу факультетету прокуратури і слідства Національного університетету «Одеська юридична академія».
Громадська діяльність: керівник районного методичного об’єднання вчителів основ здоров’я.
Керується заповідями педагога:
- кожна дитина талановита;
- кожна дитина має право на помилку;
- кожна дитина має право на вільний творчий пошук
Учитель Основ здоров’я Кицишина Н.А.-класний керівник 4 курсу (11 класу) фізико-математичного факультету Тиврівського ліцею, 2013 р.
Учитель Кицишина Н.А. в кабінеті Основ здоров’я, 2012 р.
Суть досвіду:
Жодна істота не може не творити,
жодна ідея не може загинути,
жоден талант не повинен залишитись нереалізованим…
Зміст досвіду: Інноваційний шлях розвитку суспільства можливо забезпечити, лише сформувавши покоління людей, які мислять і діють по-інноваційному. Саме тому пріоритетними завданнями роботи вчителя є розвиток індивідуальних здібностей ліцеїстів, засвоєння соціально-значущих цінностей, норм, культури поведінки, аби учні могли самостійно визначити свій шлях, самореалізуватися, бути здатними до саморозвитку й самовдосконалення.
В процесі своєї діяльності учитель намагається навчити учнів свідомо застосовувати програмовий матеріал з метою соціальної адаптації особистості, підготовки її до активного громадського життя, свідомого осмислення її поведінки та забезпеченні повноцінного життя в системі: « людина-життєве середовище».
Щастя бути вчителем. Але за нього треба боротися, його треба шукати.Отже, вперед! Вдячність колишніх учнів, їхня любов і повага-найбільша нагорода для вчителя!
Учитель Кицишина Н.А. знайомить учнів з правилами здорового способу життя на уроках Основ здоров’я , 2012 р.
Робота в групах на уроках Основ здоров'я 4 курсу фізико-математичного факультету , 2011 р.
Літературна вітальня «Улюблені сторінки поезії Срібної доби», учнів 4 курсу фізико-математичного, гуманітарного, природничого факультетів, 2011 р.
День учителя «Зустріч за філіжанкою кави», проведений з класним керівником Кицишиною Н.А. та учнями випускних класів, 2012 р
Вчителі ліцею на святі День учителя «Зустріч за філіжанкою кави», 2012 р
Виховні заходи проведені Кицишиною Н.А. спрямовані на розвиток творчих здібностей учнів, 2012 р.
Учні ліцею вітають вчителів-ветеранів з Днем учителя, 2012 р
Свято Останнього дзвоника в Тиврівському ліцеї, 2013 р
Учителі ліцею на випускному вечорі, 2013 р